Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ε.Σ.ΠΕ.Ε.ΚΑ. - Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη

Οδοντιατρικό Ιατρείο ΝΝΑ
Ε.Σ.ΠΕ.Ε.ΚΑ. - Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη

 

ΘΕΜΑ  :   Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη (Οδοντιατρικό Ιατρείο ΝΝΑ)

ΣΧΕΤ   :   α. ΕΣΠΕΕΚΑ αρ.πρωτ.03/2-Φεβ-17 («Παροχές Στρατιωτικού Προσωπικού (Ιματισμός)»)

                β. ΕΣΠΕΕΚΑ αρ.πρωτ.54/14-Αυγ-17 («Χορήγηση Ιματισμού»)               

                γ. ΕΣΠΕΕΚΑ αρ.πρωτ. 065/31-Οκτ-17 («Μέριμνα Προσωπικού (Ιατρο-

                    φαρμακευτική Περίθαλψη)»)

                δ. ΕΣΠΕΕΚΑ αρ.πρωτ. 064/10-Ιουλ-18 («Μέριμνα Προσωπικού (Ιατρο-

                    φαρμακευτική Περίθαλψη)»)

                ε. ΕΣΠΕΕΚΑ αρ.πρωτ. 071/3-Αυγ-18 («Μέριμνα Προσωπικού (Ιατρο-

                    φαρμακευτική Περίθαλψη)»)

1.   Σας γνωρίζουμε ότι, από Προσωπικό που υπηρετεί στο ΠΝ στη Λέρο, μας αναφέρθηκε σοβαρό πρόβλημα που παρουσιάζεται κατά την επίσκεψη στο Οδοντιατρική Κλινική του ΝΝΑ, η οποία βρίσκεται στην περιοχή της Ομόνοιας, στην Αθήνα.

2.   Πιο συγκεκριμένα, προκειμένου να γίνει η θεώρηση του Φύλλου Πορείας για την άφιξη/αναχώρηση, τα μετακινούμενα Στελέχη του ΠΝ πρέπει αντίστοιχα, προ και μετά την ολοκλήρωση των οδοντριατρικών εργασιών, να μεταβαίνουν και στο ΝΝΑ.

3.   Προκειμένου να γίνει η συγκεκριμένη μετακίνηση, απαιτείται αλλαγή δύο συρμών του μετρό και συγκεκριμένα, από Ομόνοια για Σύνταγμα (κόκκινη γραμμή) και από Σύνταγμα για Μέγαρο Μουσικής (μπλέ γραμμή). Με δεδομένο ότι τα Στελέχη μετακινούνται πάντοτε με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο (από και προς τον Πειραιά λόγω του καραβιού), αυτό συνεπάγεται ότι απαιτείται μία αλλαγή τριών μέσων. Το γεγονός αυτό, επιφέρει σημαντική καθυστέρηση στα Στελέχη, τα οποία πρέπει να επιστρέφουν αμέσως μετά το τέλος της οδοντιατρικής εργασίας στη βάση τους (Λέρο) με πλοίο της γραμμής.

4.   Ένα γενικό πρόβλημα που υφίσταται για τα ραντεβού του ΝΝΑ, είναι ότι πολλές φορές δεν καθίσταται εφικτός ο συνδυασμός τους με τα δρομολόγια των πλοίων της γραμμής. Για παράδειγμα, εάν το ραντεβού κλειστεί για ημέρα Τρίτη, το Στέλεχος θα πρέπει να ταξιδέψει από την Κυριακή επειδή τη Δευτέρα δεν υπάρχει πλοίο.

5.   Το πρόβλημα αυτό μεγεθύνεται στην περίπτωση των ραντεβού στην οδοντιατρική κλινική, καθ’όσον αποτελεί συχνό φαινόμενο να απαιτούνται συχνές επαναληπτικές επισκέψεις σε σύντομα χρονικά διαστήματα. Το γεγονός αυτό δύναται να επιφέρει πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση εάν το Στέλεχος δεν διαθέτει σπίτι να μείνει, ενώ έχει διαπιστωθεί ότι το Στέλεχος δεν εξυπηρετείται από τυχόν διαμονή στις εγκαταστάσεις του ΠΝ στην Αμφιάλη, λόγω μη ύπαρξης δρομολογίων μέσων που να εξυπηρετούν (αφού τα Στελέχη μετακινούνται δίχως ιδιωτικό όχημα).

6.   Σημειωτέον ότι, στο πλαίσιο της όλης διαδικασίας, προκειμένου να κλειστούν τα εισιτήρια, τα Στελέχη είναι υποχρεωμένα να περιμένουν την έγκριση της υπηρεσιακής μετακίνησης, ενώ τυχόν ακύρωση ακτοπλοϊκού εισιτηρίου απαιτεί ενημέρωση της εταιρίας τουλάχιστον τέσσερεις (4) ώρες πριν.

7.   Επισημαίνεται ότι, λόγω του υψηλού κόστους των μετακινήσεων, όπως σας έχουμε γνωστοποιήσει με τα σχετικά (γ), (δ) και (ε), τα Στελέχη είθισται να προσπαθούν να συνδυάζουν όσο το δυνατόν περισσότερες δραστηριότητες, κυρίως υπηρεσιακής φύσεως (για παράδειγμα προμήθεια ειδών στολής με την κάρτα ιματισμού κλπ), ελλείψει άλλων δυνατοτήτων και με δεδομένο ότι το ετήσιο δικαιούμενο ποσό χάνεται στο τέλος του έτους εάν δεν έχει καταναλωθεί, παρά το γεγονός ότι με μια απλή νομοθετική ρύθμιση θα μπορούσε να συμψηφίζεται στο επόμενο έτος (ως σχετικά (α) και (β)).

8.   Στο παρελθόν έχουν παρουσιαστεί περιπτώσεις όπου Στελέχη παρολίγον να χάσουν το πλοίο τους και ειδικά αυτό της Τρίτης που φεύγει την 15.00΄ από τον Πειραιά, λόγω της συνολικής καθυστερήσεως των μετακινήσεων, ιδίως όταν τα ραντεβού τους είναι σχετικά αργά.

9.   Επισημαίνεται ότι στην περίπτωση που κάτι τέτοιο συμβεί, θα τους επιφέρει πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση και στη διαμονή και στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια λόγω μη τήρησης της προθεσμίας ακυρώσεως, έξοδα που, δυστυχώς, δεν καλύπτονται από την Υπηρεσία. Ετσι, τα Στελέχη συχνά αναγκάζονται να μην καλύπτουν έτερες ανάγκες, δημιουργώντας, συχνά, πρόσθετη έμμεση επιβάρυνση (πχ με την απώλεια του ποσού της κάρτας ιματισμού).

10.   Κατόπιν των ανωτέρω, σας παρακαλούμε για τη μεσολάβησή σας, ώστε η Οδοντριατρική Κλινική του ΝΝΑ να δύναται όπως θεωρεί τα ΦΠ των Στελεχών, προκειμένου αυτά να μην απαιτείται να μεταβαίνουν και στο ΝΝΑ.